Antwoorden - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu Antwoorden - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu

Antwoorden

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

04 Mei 2015 | Nederland, Hilversum

Deze week wordt een week met antwoorden. Antwoorden op onduidelijkheden die we nu hebben.
Afgelopen 2 weken waren pittig, pittig emotioneel gezien.
Op het moment dat we wisten waar we zouden gaan wonen kregen we een soort rust over ons heen, waardoor we ruimte in ons hoofd kregen om in Nederland dingen af te kunnen gaan sluiten, ruimte om de volgende stappen te kunnen gaan nemen als een verhuisbedrijf inschakelen, een vliegticket gaan boeken en bovenal uit te kunnen gaan kijken naar ons leventje in Reykjavik. Dat was een fijn gevoel.
Toen we hoorden dat de woning niet doorging was de rust weg. Onrust nam de overhand en volheid in ons hoofd kwam terug.
We hebben dit als vervelend ervaren. We konden ons niet verheugen op een datum dat we zouden gaan, konden ons niet verheugen op het huisje waar we zouden gaan wonen en daarnaast kregen we het gevoel het in Nederland het niet af te kunnen gaan sluiten. Onduidelijkheid, waardoor we er wat tussenin bleven hangen. Zelf konden we even niets doen dan afwachten...
Vrienden en familie om ons heen met emoties en we voelden nog niets. Ons hoofd zat te vol. Diep van binnen voelde ik het zelf wel, maar dat kon nog niet naar de oppervlakte komen.

Daarom hebben Eelco en ik gisteren besloten om 23 mei te gaan. Om voor ons zelf en voor familie en vrienden een datum te hebben om naar toe te leven. Dat voelt voor ons fijn en hopelijk voor degene naast ons ook.

Deze week weten we wanneer het verhuisbedrijf gaat komen, is Johann naar het nieuwe appartement gegaan om te kijken of het wat is. Kunnen we tijdelijke woonruimte gaan regelen in Nederland en Reykjavik. Vele antwoorden zullen we krijgen.....FIJN.

Zelf heb ik de touwtjes in handen genomen en start ik 1 juni met mijn nieuwe baan bij Ossur ipv 15 juni. Ik kijk er erg naar uit.

Veel liefs voor jullie allemaal!!

• 06 Mei 2015 - 19:09

Petra Van Oosterhout:

Hoi Annemiek, even een bericht vanuit een zonnig Valencia. Wat jammer dat je huisje niet door ging. Goed om een vertrek datum vast te zetten, dan heb je wat duidelijkheid voor jezelf. Heel veel succes met de verhuizing! Liefs Petra