2 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu 2 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu

2 nachtjes slapen.....

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

22 Mei 2015 | Nederland, Hilversum

Lichtelijk komen de zenuwen nu toch wel opzetten. Deze week was het nog erg druk en daardoor heb je niet in de gaten dat zondag nadert. Vandaag voor mij voornamelijk een relax dag, nog wat kleine dingen nog regelen, maar niet noemenswaardig. Eelco is vandaag naar kantoor om afscheid te nemen van zijn collega's daar.
En dan nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover.
Op dit moment slapen we in het appartement van Dennis en Daphne, vrienden van ons. Zij slapen bij haar ouders, zodat wij een paar dagen een stekkie hebben. Super lief!!
Afgelopen weekend en maandag aan het ruimen geweest en alles in orde maken voor het verhuisbedrijf dat dinsdag kwam. Om 7.30 stond de eerste verhuizer, Pascal, op de stoep. Een uurtje later kwamen zijn 2 collega's Marco en .....(ik weet het niet meer) Super aardige gasten. Wij stonden erbij en keken erna. We hoefden niets te doen en dus haalden wij koffie, lekkers, broodjes en kroketten :D Om 15.00 waren ze klaar. Alles in de container, die op de vrachtwagen stond, en op naar de haven van Rotterdam. Maandag zijn onze spullen gewoon al in Reykjavik.
Woensdag konden we nog gezellig bij de verjaardag van Semm zijn. Als je 5 wordt is toch wel heel speciaal natuurlijk :)
Gisteren gepoetst met moeders van Ginneken, dus nu is het huis leeg en spik en span.
De laatste dingen nog aan het regelen en ons uitgeschreven uit Nederland per 24 mei. Nou......we zijn er klaar voor....

Zondag vliegen we om 13.55 Familie Dolfsma en van Ginneken zullen er zijn om ons uit te zwaaien.

Als we aankomen hebben we ons tijdelijke appartement. Dit appartement is voor ons tot 6 juni gereserveerd en daarna......nog een vraag. Zondag gaan we samen met Johann aan de tafel zitten om een plan te maken. Er zijn allerlei opties voorbij gekomen, wat daarna niet meer zeker was of het op korte termijn wel kon. Ons hoofd ging ervan tollen. We overzien het even niet. Dus handig om dit daar te gaan regelen. Het zou fijn zijn als er een plan is en duidelijkheid waar we uiteindelijk terecht gaan komen.

Op naar zondag......

• 22 Mei 2015 - 12:09

Mama:

Wij tellen jammer genoeg ook af. Het is zo zondag.................knuf, knuf, knuf.

Was leuk, donderdag nog de hele dag met jullie aan de sop. Lunchen aan het aanrecht!!!!

Een fijn dag was t. Alles goed en netjes af kunnen sluiten!