Gesetteld - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu Gesetteld - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu

Gesetteld

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

25 Juli 2015 | IJsland, Reykjavik

Oei.....veeeeel te lang geleden wat geschreven....

Ondertussen zijn we gesetteld in onze nieuwe casa. 1 Juli was de dag. Onze koffers ingepakt op Eiriksgata en op naar Ásholt :)
Daar kwam ie dan, de container met onze spullen. We werden weer herenigd. Heerlijk gevoel!
Met 4 verhuizers de dozen in huis en de berging gebracht en er bleven er nog 2 ons helpen met spullen in elkaar te zetten. We hadden lekker een paar dagen vrij genomen om alles rustig een plekje te geven en te settelen.
Onze naaste buren meteen ontmoet en zijn super aardig. De buurtjes daarnaast zijn in de 80 en spreken vloeiend engels. Ook erg aardige mensen. Super blij met ons plekje.

Ondertussen zitten we hier alweer bijna een maand. Ik heb in die tijd mijn eerste dipje gehad. Je weet van te voren dat het een keer gaat komen, maar je hebt geen idee wanneer en wat voor gevoel dat zal gaan zijn. We zaten in ons huisje en dat is dan ineens thuis, maar dat voelt nog niet zo. Dat moet natuurlijk nog groeien. Ineens kwam het binnen dat echt alles nieuw is (behalve eelco dan natuurlijk :P) en had op dat moment miste ik een veilige, vertrouwde plek en vrienden en familie. Had even het gevoel terug naar Nederland te willen vliegen, dat op te snuiven en weer terug te vliegen. Dat hoort er ff bij en gaat gelukkig ook weer over :).

Nu hebben we 2 weken vakantie en we kijken per dag waar we zin in hebben. We zijn beide moe en de batterij moet echt even opgeladen worden na de afgelopen maanden waar de AAN knop continue aan heeft gestaan.
Dus daar gaan we heerlijk van genieten.

Afgelopen maandag onze eerste Nederlandse bezoekers gehad. Marieke, een collega van Revant, is met haar gezin op vakantie in IJsland. We hebben met z'n allen gezellig gegeten. Erg van genoten!

Voor degene die lekker op vakantie zijn of nog op vakantie gaan. Wij wensen jullie super veel plezier! Geniet ervan.

Ik zal nog wat verschillende fotootjes toevoegen aan dit verhaal.

Liefs van ons!!!!