Huizenzoektocht - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu Huizenzoektocht - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Annemiek Ginneken - WaarBenJij.nu

Huizenzoektocht

Door: Eelco en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

07 April 2015 | IJsland, Reykjavik

Iedereen lekker genoten van het lange paasweekend?!
Hier is van donderdag t/m maandag, dus extra lang. Hmmmmmm kunnen we aan wennen :)

Zaterdag 4 april gearriveerd in Reykjavik, met meteen een bezichtiging van ons eerst huisje aan de Thingholtstraeti. Echt downtown en oud IIslandse stijl, maar echt heel erg klein, dus dat gaat hem niet worden.
Johann is degene die ons enorm aan het helpen is een huis te zoeken. Hij zit al jaren in de huizenmarkt hier en hij kent veel mensen en veel mensen hem. Dus dat gaat helemaal goed komen deze week en anders volgende week. Gisteren een bezichtiging gehad en vandaag 2 of 3. De komende dagen zullen er meerdere bezichtigingen volgen. Ons stekkie zal er zeker tussen zitten :)
Wat anders is hier dan in Nederland, dat kledingkasten inclusief zijn. Die staan er al in. Handig!

Dit paasweekend lekker gaan wandelen en relaxed aan gedaan, want vandaag gewoon een werkdag voor Eelco. Ik ben meegeweest en een enorm welkom door iedereen. Morgen gaan mijn leidinggevende en ik rond de tafel zitten om mijn projecten door te nemen en wat er van mij verwacht gaat worden. Ik heb er enorm veel zin in. Het voelt goed :)

Als we ons definitieve huisje hebben gevonden zal ik zeker de foto's hierop zetten.
Ik heb wat fotootjes toegevoegd bij foto's van onze wandeling en van Ossur. Nieuwe werkgever.

Heel veel liefs uit Raykjavik!


  • 07 April 2015 - 18:26

    Ilse:

    Wat gaaf! Ben benieuwd hoe jullie stekkie eruit gaat zien! Succes met de bezichtigingen! Geniet ervan, veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 795
Totaal aantal bezoekers 31893

Voorgaande reizen:

20 December 2011 - 15 Januari 2012

Eerste Keer Azie :)

01 Mei 2015 - 30 November -0001

IJsland

Landen bezocht: